3 Mart 2012 Cumartesi

Teoman Rüzgar Gülü Şarkı Sözü

Eklenme Tarihi 24 Şubat 2012 | Yorum Yok

Teoman Rüzgar Gülü Şarkı Sözleri
Kır evinin verandasında
Bir rüzgar gülüne rastladım
İnsanmışcasına konuşmaya başladım
Dedim, benim kadar yalnızsan
Tek gecelik bir aşksan
Omuzlarına abanan
Bir anıdan kaçıyorsan
www.sarki-sozu.com
Dibe vurduysan
Yada hala düşüyorsan
Bir yaz günü bir yaz günü
Hiç bu kadar üşüdünmü
Rüzgar gülü rüzgar gülü
Hiç ölümü düşündünmü
Hayalimdeki adsız kadın
Sanki ağzımda tadın
Eminimki sende hep hep kendini aradın
Evimin yolu beni unutmuş otellerin soğukluğunda
Tüm bu garip duygular
Bir tür iç kanama

Teoman Rüzgar Gülü Şarkı Sözü yazısı 24 Şubat 2012 Tarihinde Teoman Şarkı Sözü Kategorisinde Eklenmiştir Teoman Rüzgar Gülü Şarkı Sözü yazısı telif haklarına ve herhangi bir yasaya aykırı ise lütfen info@[siteadımız] adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir. Teoman Rüzgar Gülü Şarkı Sözü yanlış yazılmış olabilir yanlış olduğunu düşünüyorsanız yorum kısmına düzenlenmiş halini yazabilirsiniz
Şarkı Sözleri Etiketleri: Rüzgar Gülü, Rüzgar Gülü Şarkı Sözleri, Rüzgar Gülü Şarkı Sözü, Rüzgar Gülü sözleri, Rüzgar Gülü sözü, Teoman, Teoman 2012, Teoman Rüzgar Gülü, Teoman Rüzgar Gülü Dinle, Teoman Rüzgar Gülü Lyrics, Teoman Rüzgar Gülü Şarkı Sözleri, Teoman Rüzgar Gülü Şarkı Sözü, Teoman Rüzgar Gülü sözleri, Teoman Rüzgar Gülü sözü, Teoman şarkı sözleri, Teoman şarkı sözü, Teoman şarkıları Benzer Şarkı Sözleri ?

View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder