4 Mart 2012 Pazar

I-DeDe Elma Ve Kar�nca

Bekliyorum yine hava karars?n
yan?mda de?ilsin bana uzaks?n
seni unutursam bu d?nyam karars?n
ama biriyle olursam illa duyars?n

evimden ??km?yorum ?ark?yine bu aralar
??ksamda zevki yokki bu sokaklar?n
kalbimin heryerinde bir yama var
dili olsada konu?sa bu sokaklar?n

b?yle olmay? biz se?medikki
sen umursamaz bende paranoyak
tek ikimiz her?eyi yenmedikmi
moralin bozuksa balkona ??k yukar? bak

tek hatan ?abuk b?y?mek istemen
ba??m?za hep bu y?zden geldi
sen hala benim k???k bi mele?im
ama hayat bizi bikere daha yendi

Nakarat x2:

Pe?inden ko?tum gen?li?im boyunca
gen?li?im kalmad? sen yokolunca
sen b?y?k elma bense bi kar?nca
her ?ey istedi?in gibi oldu sonunda

kli?e ama s?ylemekten b?kmad?m
sen benimdin ve benim kal?cakt?n
akl?na gelen hi?bi?eyide yapmad?m
b?yle olursanda ge? kal?caks?n

ger?ekten ?aka yok bir ?izofrenim
seni ?ok sevdi?im i?in ?z?r dilerim
ba?lanmaktan korkard?m senden ?nce
sen ??kt?n kar??ma bana g?l?mseyip

d?n?m yoktu ama gelece?im sendin
kar??mda g?rd???mde yine senindim
g?zlerin de?i?ik bak?yordu bana
o g?n anlad?m sen benim de?ildin

her gece bir viski devirir oldum
beraber yatt???m?z yatakta uyudum
o yatak hala sen kokar bana ama
duygular?m? hala sende unuttum

Nakarat x2:

G?nderen: Pesimist

Tweet Payla?


View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder