5 Mart 2012 Pazartesi

Seda Sayan Ah A�k�m (ft.�smail Yk)

Sana neler oldu hi? anlamad?m
Bana uzak oldun ?a??rd?m
Bu gidi?in sana hi? yak??mad?
En sonunda sende bunu anlad?n

Sana neler oldu hi? anlamad?m
Bana uzak oldun ?a??rd?m
Bu gidi?in sana hi? yak??mad?
En sonunda sende bunu

anlad?n

Ah a?k?m, ?zd?ler mi seni, seni
Ah a?k?m, yerime sevemedin mi
Ah a?k?m, sevmediler mi benim gibi
Ah a?k?m, yaz?k etmi?ler sana
Ah a?k?m, ?zd?ler mi seni, seni
Ah a?k?m, yerime sevemedin mi
Ah a?k?m, sen gidince ba?ka birini buldum
Seni istedim ama sen yoktun
Sen yokken birini buldum ve mutluyum

?smail Yk:
Pe?inden ko?a ko?a yalvar?r?m m? sand?n
Amman, amman sani ?ok yalvaracakt?m

Seda Sayan:
Git ba?kas?na as?l,
?ster ?p, ister sar?l
Ba?kas?n? buldum art?k
Kafana g?re tak?l

Seda Sayan-?smail Yk:
Pe?inden ko?a ko?a yalvar?r?m m? sand?n
Amman, amman sani ?ok yalvaracakt?m
Git ba?kas?na as?l,
?ster ?p, ister sar?l
Ba?kas?n? buldum art?k
Kafana g?re tak?l

Seda Sayan:
Sana neler oldu hi? anlamad?m
Bana uzak oldun ?a??rd?m
Bu gidi?in sana hi? yak??mad?
En sonunda sende bunu

anlad?n
Sana neler oldu hi? anlamad?m
Bana uzak oldun ?a??rd?m
Bu gidi?in sana hi? yak??mad?
En sonunda sende bunu anlad?n

Ah a?k?m, ?zd?ler mi seni, seni
Ah a?k?m, yerime sevemedin mi
Ah a?k?m, sevmediler mi benim gibi
Ah a?k?m, yaz?k etmi?ler sana
Ah a?k?m, ?zd?ler mi seni, seni
Ah a?k?m, yerime sevemedin mi
Ah a?k?m, sen gidince ba?ka birini buldum
Seni istedim ama sen yoktun
Sen yokken birini buldum ve mutluyum

?smail Yk:
Pe?inden ko?a ko?a yalvar?r?m m? sand?n
Amman, amman sani ?ok yalvaracakt?m

Seda Sayan:
Git ba?kas?na as?l,
?ster ?p, ister sar?l
Ba?kas?n? buldum art?k
Kafana g?re tak?l

Seda Sayan-?smail Yk:
Pe?inden ko?a ko?a yalvar?r?m m? sand?n
Amman, amman sani ?ok yalvaracakt?m
Git ba?kas?na as?l,
?ster ?p, ister sar?l
Ba?kas?n? buldum art?k
Kafana g?re tak?l

G?nderen: aziz ya?ar

Tweet Payla?


View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder