3 Mart 2012 Cumartesi

Teoman Paramparça Şarkı Sözü

Eklenme Tarihi 24 Şubat 2012 | Yorum Yok

Teoman Paramparça Şarkı Sözleri
Saatim yok tam olarak bilemem
Biraz bira biraz şarap önceydi
Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken
Yıllar hayatlar geçiyor
Kayıp bir bavul gibiyim hava alanında
Yada boş bir yüzme havuzu sonbaharda
Çok mu ayıp hala mutluluk istemek
Neyse zaten hiç halim yok
www.sarki-sozu.com
Bugün benim doğum günüm
Hem sarhoşum hem yastayım
Bir bar taburesi üstünde
Babamın öldüğü yaştayım
Bugün benim doğum günüm
Kelimeler büyüyor ağzımda
Bildiğim tüm hayatlar
Paramparça paramparça
Takatim yok yinede telefona sarıldım
Son bir özür için tüm sevdiğim kadınlardan
Aradım mesajlar çıktı kapattım
Telesekretere konuşamayanlardanım

Teoman Paramparça Şarkı Sözü yazısı 24 Şubat 2012 Tarihinde Teoman Şarkı Sözü Kategorisinde Eklenmiştir Teoman Paramparça Şarkı Sözü yazısı telif haklarına ve herhangi bir yasaya aykırı ise lütfen info@[siteadımız] adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir. Teoman Paramparça Şarkı Sözü yanlış yazılmış olabilir yanlış olduğunu düşünüyorsanız yorum kısmına düzenlenmiş halini yazabilirsiniz
Şarkı Sözleri Etiketleri: Paramparça Şarkı Sözleri, Paramparça Şarkı Sözü, Paramparça sözleri, Paramparça sözü, Teoman, Teoman 2012, Teoman Paramparça, Teoman Paramparça Dinle, Teoman Paramparça Lyrics, Teoman Paramparça Şarkı Sözleri, Teoman Paramparça Şarkı Sözü, Teoman Paramparça sözleri, Teoman Paramparça sözü, Teoman şarkı sözleri, Teoman şarkı sözü, Teoman şarkıları Benzer Şarkı Sözleri ?

View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder