26 Şubat 2012 Pazar

Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözü

Eklenme Tarihi 24 Şubat 2012 | Yorum Yok

Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözleri
Suç yok suçlu yok
Hayat böyle anladım
Aşk yok artık yok
Ama zamanla alıştım
Senle ben hep böyle kalacağız
Gitgide eriyip yok olacağız
Yavaş yavaş
Sorma neden niçin
Her şey yalnızlıktan
Bak güzel bir gün ölmek için
www.sarki-sozu.com
Düş yok gerçek yok
Bak sonunda anladım
Yaz yok kış yok
Artık zamanı karıştırdım

Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözü yazısı 24 Şubat 2012 Tarihinde Teoman Şarkı Sözü Kategorisinde Eklenmiştir Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözü yazısı telif haklarına ve herhangi bir yasaya aykırı ise lütfen info@[siteadımız] adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir. Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözü yanlış yazılmış olabilir yanlış olduğunu düşünüyorsanız yorum kısmına düzenlenmiş halini yazabilirsiniz
Şarkı Sözleri Etiketleri: Güzel Bir Gün Ölmek İçin, Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözleri, Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözü, Güzel Bir Gün Ölmek İçin sözleri, Güzel Bir Gün Ölmek İçin sözü, Teoman, Teoman 2012, Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin, Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Dinle, Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Lyrics, Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözleri, Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin Şarkı Sözü, Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin sözleri, Teoman Güzel Bir Gün Ölmek İçin sözü, Teoman şarkı sözleri, Teoman şarkı sözü, Teoman şarkıları Benzer Şarkı Sözleri ?

View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder