25 Şubat 2012 Cumartesi

Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözü

Eklenme Tarihi 24 Şubat 2012 | Yorum Yok

Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözleri
Arkasına saklandığın
Anlaşılmaz duyguların
Korktukların ve bıraktıkların
Yanlış insan yanlış zaman
Sevmeyi unuttuklarınla
Geçiyor zaman
Ne bir ödül ne saf kaldım
Ne üzüldüm ne taç taktım
Ne yürüdüm nede adım attım
Belli olmaz durur zaman
Anlarsın belkide o an
Niye yanlız kaldın
Bense hiç korkmadım
Duygularımdan ben hiç kaçmadım
Sevgimi saklamadım
Arkasına saklanmadım yalanların
Gizli durur duyguların
www.sarki-sozu.com
Belli değil korkuların
Yaptığın sonra bıraktıkların
Doğru insan doğru zaman
Kendinle yalancı ve yanlız
Geçiyor zaman
Aynadaki yabancıydın
Gölgeni ise dostun sandın
Hem üşüdün hemde yarım kaldın
Belli olmaz gelir o an
Anlarsın sende o zaman
Ne çok yanlış yaptın

Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözü yazısı 24 Şubat 2012 Tarihinde Ajda Pekkan Şarkı Sözü Kategorisinde Eklenmiştir Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözü yazısı telif haklarına ve herhangi bir yasaya aykırı ise lütfen info@[siteadımız] adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir. Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözü yanlış yazılmış olabilir yanlış olduğunu düşünüyorsanız yorum kısmına düzenlenmiş halini yazabilirsiniz
Şarkı Sözleri Etiketleri: Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım, Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Dinle, Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Lyrics, Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözleri, Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözü, Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım sözleri, Ajda Pekkan Bense Hiç Korkmadım sözü, Ajda Pekkan şarkı sözleri, Ajda Pekkan Şarkı Sözü, Ajda Pekkan şarkı sözü, Ajda Pekkan şarkıları, Bense Hiç Korkmadım, Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözleri, Bense Hiç Korkmadım Şarkı Sözü, Bense Hiç Korkmadım sözleri, Bense Hiç Korkmadım sözü Benzer Şarkı Sözleri ?

View the original article here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder